Aloha-Hawaii.reismee.nl

Nog 1 vluchtje en dan is het echt voorbij

Nou daar zitten we dan, LA airport. Wachtend totdat we onze mega jumbojet in kunnen stappen. Het waren echt prachtige weken, die zooooo snel zijn voorbij gevlogen. Zoveel leuke momenten meegemaakt, die we echt niet meer gaan vergeten. Ok en niet te vergeten onze trouwdag, hahaha al lijkt die alweer maanden/jaren geleden. En ook zoveel lieve mensen ontmoet. De laatste avond in Papeete hebben we doorgebracht bij een frans stel dat we hadden ontmoet op Ninamu. Zij hadden ons uitgenodigd om bij hun te eten, samen met een stel andere vrienden. Van origine is zij Berbers en kookte haar familie recept van couscous voor ons. Samen met hen en nog 5 andere vrienden was het supergezellige avond. Het gaf niks dat zij niet zo goed engels konden praten en wij niet zo best frans. Maar het was de beste afsluiter die wij konden ons wensen. Daar aan tafel zo onder vrienden beseften we ook dat het tijd is om naar huis te gaan. Naar onze eigen familie en vrienden. Wij hebben jullie ook toch wel gemist. (Al werd dat gemis aardig goed gecompenseerd met de prachtige uitzichten en de zee. OMG wat hou ik toch van de zee.)

Maar goed het zit er dus nu echt op. We vliegen zo met KLM terug naar Amsterdam om morgen weer in Nederland aan te komen. Ach en we hebben besloten dat we maar weer mee moeten doen met de loterij en flink moeten sparen. Want reizen daar houden we allebei toch wel van. Of mochten er nog sponsers zich willen aanmelden om onze toekomstige reizen te financieren, dat mag natuurlijk atlijd hahahaha

nee zonder gekkigheid, Tot snel in Nederland

liefs van ons.

Bart & Trudy

We kijken er naar uit om jullie weer te zien, naar spannende verhalen te luisteren en te horen waar de volgende trip heen gaat.

Colette

Ja kom maar weer fijn en gezellig naar huis , we hebben jullie ook gemist. En dan komen de verhalen en foto's natuurlijk ook wel los... Tot gauw xx

Bob

Goed om te horen dat jullie het zo fijn hebben gehad. Goeie reis en tot snel!

Paul Davina

Heerlijk om zo deelgenoot te kunnen zijn van jullie fantatstiche trip. Ik heb genoten.

Mocht de loterij nu niet wat opleveren, in Twente is het ook prachtig om van te genieten.

Bedankt voor jullie mooie foto's en verhalen.