Aloha-Hawaii.reismee.nl

Aloha 'oe, until we meet again

Zoals QueenLiliuokalani, Elvis en Johnny Cash ooit zongen, hebben wij vandaag ook afscheid van onze 3 bruidsmeisjes genomen.

Aloha 'oe, aloha 'oe, ikeona ona noho ikanipo
One fond embrace ahoea ea
Until we meet again
Until we meet again

Na 3 superleuke weken gingen zij terug na Nederland en gaan wij morgen verder naar Frans Polynesie.

In deze vakantie hebben we vele (letterlijke) hoogtepunten van de eilanden gezien. Wat gaaf is Hawaii. Ik denk dat onze ultimate favorite Kauai is. Dat eiland was echt zo mooi groen en rustig. Maar Oahu met Honolulu is ook gaaf. Misschien ook wel omdat we trouwden op dit eiland. Onze trouwdag was mooi en fijn, maar de tweede fotoshoot de volgende dag maakte het plaatje compleet voor ons.

Al moet ik erbij vertellen dat ik tijdens die 2de shoot plotseling misselijk werd. Gelukkig kwam Eddy onze fotograaf met een flesje water en Anne met chips te hulp. Eenmaal weer terug in ons huis bleken ook Hanne en Jo ziek te zijn geworden. Chris en Anne werden ook die nacht ziek. Gelukkig hadden we hier 4 toiletten met z'n 5en. Jo grapte al, het komt vast die van die chef van jullie. Hij heeft natuurlijk met die handen aan z'n wiel gezeten. Want wat wij ook niet van te voren wisten, was dat de beste man in een rolstoel zat omdat hij maar 1 been had. Geen probleem, totdat je ons coole huis ziet met alle trappetjes. En het was ook nog eens een man die alles zelf wilde doen, met als gevolg dat de schoenen van de visagiste en Eddy nog werden platgewalst onder zijn wiel. Koken kon hij wel, want het eten was echt superlekker, maar hij heeft ons mooi op het verkeerde been gezet. Helaas voor ons want de dag erna rolden wij met z'n allen naar het toilet. En mooi was ook nog wel, zonder afscheid van ons te nemen, nam hij de benen :) (sorry te fout)

Gelukkig voor Anne Hanne en Jo hebben we een mooie plek in het vliegtuig gereserveerd, dichtbij het toilet :) Maar ik ga mijn vriendinnen wel missen hoor. Dikke tranen over mijn wangen bij het afscheid. Maar ik ben wel blij dat wij nog lekker verder reizen en nog niet terug naar huis hoeven. Wij gaan nog even 1 dagje genieten van Hawaii en dan op naar Frans Polynesie.

Reacties

Reacties

colette

wat fijn om te lezen dat jullie allemaal genoten hebben van deze top reis, en voor jullie zelf gaat het avontuur nog weken verder.... GENIET ervan ( wij blijven wel jaloers thuis hihi) en wel foto's toevoegen af en toe he xxx

Irma

Als leuke lieve tante voel ik me wel een beetje jaloers dat ik bij duur mooie gelegenheid niet bij kon zijn. Maar zo te zien is het jullie ook zijnet mij goed gelukt????. Leuk verhaal mooie foto's maken dat ik me er toch een beetje bij betrokken voel ????.
Bel plezier nog op jullie komende weken ????

Aufried

Wat romantisch zeg! en wat een prachtige foto's Gefeliciteerd en veel geluk samen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!