Aloha-Hawaii.reismee.nl

just married!!

heeeeeeel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en filmpjes. wij hebben van onze dag genoten :) de rest van het verhaal volgt later wel, maar hier alvast wat foto's

liefs van het kers verse bruidspaar

Colette

Gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat een leuke foto'staat al hoor....

Ronald W

Hallo kers vers Bruidspaar,

Gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Geniet van elkaar en de vakantie.

Marisa

Wauw, wat mooi!! Jullie zagen er prachtig uit! Van harte gefeliciteerd! Geniet van jullie reis!! Liefs Marisa

Inge Polman

Van HARTE GEFELICITEEEEEEEERD
En geniet ervan daar.

Linda t. H.

Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Wat een geweldige foto's. En wat zien jullie er prachtig uit!! Geniet saampies lekker van de verdere vakantie :))

Veel liefs, lin

Paul Davina

Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Een dag, en trip, om nooit te vergeten. Wat een flitsende start voor de rest van je leven samen.

Apparatuurbeheer

Van Harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Blijf verder genieten.

Groet, Peter en Erwin.

Anouk (MCBP)

Hoi Chris en Sil,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Geniet nog maar lekker van jullie huwelijksreis!!

Gert-Jan

Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag.
Wat een mooie lokatie.
Veel plezier met de rest van de vakantie.

Chantal

Van harte gefeliciteerd!!! Jullie stralen allebei, heel erg mooie foto's. Veel geluk en liefde samen en geniet van de rest van de reis!!

Annet

Hallo mooi bruidspaar.
Van harte proficiat met jullie huwelijk. We wensen jullie een lang en gelukkig leven samen.
Nog een mooie huwelijksreis met zn tweeën!!
Groeten Leo en Annet

Simone

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Super om de foto's te zien en natuurlijk de reisverhalen te lezen!
Mijn huwelijk is over 3 weken en na het zien van jullie foto's kijk ik er nóg meer naar uit!
Geniet van jullie trip samen! Enne, Chris, straks bbqen hé zodat Frank en ik de foto's kunnen zien en verhalen horen ????