Aloha-Hawaii.reismee.nl

Morgen ben ik de bruid

de jurk uitgehangen, check

de ringen en schoenen klaargelegd, check

marriage licence opgehaald, check

chris een nachtkus gegeven, dubbelcheck

Volgens mij zijn we wel klaarvoor. Zoveel stress als we van te voren hadden, hebben we hier helemaal niet. Vooral niet toen we vandaag onze fotograaf Eddy hebben ontmoet. Ik heb er wel vertrouwen in dat morgen helemaal goed gaat komen. De Aloha state, oftewel de sunny state, hmm laat ons tot nu toe nog een beetje zitten met haar regen. Oahu is tot nu toe het meest regenachtige plekje van alle eilanden. Maar de voorspellingen voor morgen zien er goed uit. Chris en ik slapen vannacht apart van elkaar en zullen elkaar pas weerzien op het Waimanalo beach. Spannend!!!!

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes van de afgelopen tijd. Ik ga nu ook zo slapen. Ik weet namelijk niet hoe goed ze morgen anders mijn wallen kunnen wegwerken :)

Om 04.00 uur vannacht nederlandse tijd, hier dus 16 uur geven wij elkaar het Ja woord.

De foto's volgen uiteraard :) (euhm... net als de anderen nog hahaha)

Salina

Geniet ervan en van harte gefeliciteerd natuurlijk!!

Bob

Ieeeeehhh het is bijna zo ver! Spannend!

Heel erg veel plezier!

Careline

Heel veel plezier!! Geniet ervan!

X ons

Anne martine

Veel plezier, een fijne dag en genieten he!

Kimmie

Ga ontzettend genieten van jullie dag. Ben zo benieuwd naar de foto's. Kusjes

Irma en Henk

Waarschijnlijk lezen jullie dit pas als alles achter de rug is dus op voorhand vanuit het kleinschalige Rietmolen: Wij wensen jullie een prachtige romantische plechtigheid, met zon bloemen blijdschap liefde en vooral veel geluk!
een heeeeeele dikke knuffel van ons allen! ????
(ben echt benieuwd naar de foto's, handsome man & beautiful bride makes perfect couple ?)

jan

En natuurlijk ook van mijn wederhelft en wanneer we wakker worden gaan we gauw foto's kijken. We hopen dat jullie er van gaan genieten!

jana en gert

Heel veel plezier!!!! geniet ervan!!!

Colette

Lieve Silvia en Chris, we wensen jullie de meest mooie, romantische en bijzondere dag... En we zien graag morgen de eerste foto's tegemoet, liefs van mij xxx

Bart en Trudy

Vast en zeker al de kriebels in de buik maar nog even geduld en dan gaan jullie als GETROUWD stel door het leven. Alvast gefeliciteerd en we zijn benieuwd naar de ROMANTISCHE foto's.
Dikke kus van deze kant.

Bart & Trudy

PROFICIAT en de wittebroodsweken zijn nu begonnen!!!
Geniet er maar goed van met elkaar!

ans & hans

Lieve Silvia en Chris, van harte PROFICIAT met jullie huwelijk en nog heel veel gelukkige jaren gewenst. Geniet maar enorm van jullie wittebroodsweken in Amerika en omstreken :) !!!

Veel liefs van ons beiden xxx.

Jörgen & Ingrid

Van harte gefeliciteerd en nog hele fijne dagen.

Liefs Jorgen en Ingrid