Aloha-Hawaii.reismee.nl

Welkom op onze reisblog!

Al 2 jaar zijn we aan het plannen voor onze reis en huwelijk op Hawaii, maar binnen een maand vertrekken we dan echt.

Op 15 mei vertrekken we samen met Anne, Hanne en Jorieke naar Maui. Vanaf 24 mei zullen ook Roy en Linda zich bij ons voegen op Kauai. 1 Juni is het dan echt zover. Dan zullen wij het ja-woord geven op het strand van Waimanalo beach.

Omdat ontzettend veel mensen telkens aan ons vragen, hou je ons wel op de hoogte of sturen jullie wel een fotootje, hebben we deze reisblog aangemaakt. Zodat jullie ook een beetje van onze reis kunnen meegenieten.

Je kunt je aan de rechterkant inschrijven voor de nieuwsbrief, zodat je op de hoogte blijft wanneer er een nieuw bericht of foto's worden geplaatst. (als we tenminste niet te druk zijn met al die activiteiten van ons :) )

leuk dat ons wilt volgen en veel liefs van ons,

Sil en Chris

Mel

Echt wel dat ik op de hoogte wil blijven!
Alvast heeeeeeel veel plezier gewenst :) Knuff!

Ingrid

We willen niets missen.
Liefs uit Hengelo

Colettewoldering@hotmail.com

Tuurlijk willen wij graag alles mee beleven ????,wish we where there.... ????????????

Irma en Henk

Vanuit onze eigen aloha rietmolen omgeving wensen wij jullie alle vreugde liefde gezelligheid en vooral veel romantiek op jullie bijzondere avontuur????.
Wij blijven hoor volgen meer dan wel via de digitale snelweg want zoooover vliegen is er voor Henk niet bij ????.
Dikke knuffel alvast van ons????

Salina Brockhuis

Heel veel plezier en veel geluk samen! Geniet ervan groetjes xx Salina Brockhuis

Naima

Jorieke en friends; have a nice stay and much pleasure!
Bruidspaar; heel veel geluk op het allermooiste stukje aarde
Jorieke...veel plezier lieverd!

x Naima

Bart & Trudy

Vandaag gevlogen DOOR de wolken, woensdag 1 juni allebei IN de wolken!!!!!!!

Ans & Hans

Jongens, wat spannend allemaal !
Ontzettend fijne dagen gewenst !

Leo en Annet

Heel veel reisplezier samen.
Geniet ervan! We zijn benieuwd naar de verhalen en lezen graag mee.
Liefs Leo en Annet